Region Lanškrounsko

 

 

 

 

Čeština (Česká republika)English (United Kingdom)Deutsch (DE-CH-AT)Po polsku (PL)
Miłej nocy, dzisiaj jest wtorek 22.5.2012. Imieniny obchodzi Vladimír, jutro Jana.
Možnost diskuze pro občany Rudoltic ZDE PDF Drukuj Email
Czwartek, 5 Styczeń 2012

DiskuzeVážení občané Rudoltic,
zaznamenali jsme, že na nových stránkách vaší obce již není možnost diskuze. Nepřijde nám důstojné, abyste diskutovali na stránkách úplně cizí obce (Huslenky), nebo na starých stránkách Rudoltic, které mohou být kdykoliv zneveřejněny. Budeme rádi, pokud využijete diskuzi pod tímto článkem k řešení problémů vaší obce. Abyste článek nemuseli složitě hledat, tak v pravém sloupci na něj najdete odkaz.


Budeme rádi, pokud se do diskuze zapojí také vedení obce – toto ale bohužel nemůžeme nijak ovlivnit.
Věříme, že v diskuzi nebudete používat vulgární a jiné výrazy, které do slušné společnosti nepatří. V opačném případě bychom museli tento článek a celou diskuzi zrušit.


S přáním ničím nerušeného diskutování,
Matěj Brýdl

Vaše komentáře / diskuze k článku:
  • Cyklista  - Cyklostezka
    Gratuluji Rudolticím ke konečně budované, škoda že bude hotová až v
    listopadu a ne v létě. Snad si ji užijeme příští rok.
  • web Rudoltic
    On nefunguje web, nebo dle předpokladů už funguje jen "něco"
    nějak
    mi chybí zápis ze zasedání

    http://www.rudoltice.cz/zprava-ze-zasedani-zastup itelstva-obce
    a Rudoltický
    zpravodaj letos taky žádný?
    Nebo na těch přehledných, levných a
    fungujících stránkách pouze neumím hledat?
  • Web
    Web funguje. Zpráva se nyní píše ze všeho. Zpráva ze schůzky
    důvěrníků, zpráva ze zastupitelstva...., to je v rámci TRANSPARENTNOSTI a
    RYCHLOSTI paní starostky. Je prostě NEJLEPŠÍ! Takže až Zvárová napíše
    zápis tak bude viset zápis. To trvá vždy tak 7 dní. Takže možná zitra??
    V rámci rychlosti už starostka ve zprávě informovala, co vše se schvalovalo
    a kdo chyběl). Zpravodaj se nachází v horní červené liště. Březen
    2012, máte tam dokonce i přílohu. Jinak souhlasím s vámi, web je
    přehledný, levný a fungující, rychlý, diskuse zrušena... prostě
    super). PŘINESL JEŠTĚ VÍC DEMOKRACIE A TRANSPARENTNOSTI DO RUDÉ VESNICE
    21. STOLETÍ!
  • Občanka
    Paní Dvořáková, nemůžete svůj příspěvek nějak zkrátit nebo aspoň
    vysvětlit? Mnoho lidí z Rudoltic, kteří znají osobně paní starostku
    vědí, co je zač, ale Váš příspěvek, mně osobně toho moc
    neřekl......asi se celý nevešel????Tato diskuse je omezená nějakými počty
    znaků....
  • zdenek
    když klikneš na reaguj tak se načte příspěvek celý
  • Občanka
    Díky, zajímavé počtení. Řeknu Vám, paní Dvořáková, čím jste se
    provinila. Pokud má (nebo měl) někdo v Rudolticích něco společného s
    bývalým vedením obce, tak je nepřítelem paní starostky. Ráda se s Váma
    bude soudit a bude Vás chtít ráda zničit! Ve Vašem boji přeji pevné
    nervy, protože paní starostka neprohrává. Řekla bych Vám, že se máte
    obrátit na opozici, ale ta se vydala pouze cestou, kterou ukazuje
    Bártlová....cestou trestních oznámení, boj na domácí půdě je jí cizí,
    boj za "malé ryby" je ji cizí. Je to nehoráznost, jak se starostka
    chová jako carevna, které patří celá obec a která si může dělat, co se
    jí zlíbí!
  • Pavel  - Opozice
    Ono to s tou opozicí máte těžký. Když máte v zastupitelstvu 8
    hlasovacích automatů bez vlastního názoru, těžko se dá něco přehlasovat
    nebo prosadit do programu jednání. Nabízená funkce v kontrolní komisi je
    pokusem jak veškerou levotu a špínu svézt i na opozici. Takto budou
    veškerá trestní oznámeni přesně a adresně směřována. A snad se
    některým zastupitelům že současného vedení rozsvítí a začnou
    vytvářet hodnoty, nejen utrácet peníze ze společné kasy. Pokud ovšem
    nejsou koupeni či jinak zavázáni? To se pak rosvěcí hodně těžko.
  • Dvořáková Hana  - Otevřený dopis starostce Obce Rudoltice
    V Rudolticích dne 19.4.2012

    Obec Rudoltice
    Rudoltice čp. 95, 561
    25






    Věc: Prodej části pozemku č. 3093/2 v k. ú. Rudoltice u
    Lanškrouna




    Vážení,

    předem nám dovolte s politováním se
    zamyslet nad vašim dopisem ze dne 18.4.2012, v.zn. 360/2011/OÚRU,
    788/2011/OÚRU. Měli jsme za to, že zastávat funkce veřejné by měli osoby
    slušné, poctivé a hlavně s vysokými morálními hodnotami, ale někdy se
    to prostě nepodaří. Váš dopis s nad ani nemůžeme brát vážně,
    absurdnost věcí tak jak v něm jsou uvedeny nás úplně děsí.


    Předně jsme nikdy nežádali o uzavření nájemní smlouvy na
    předmětnou nemovitost. Máme zájem ji odkoupit, bohužel neznáme do
    dnešního dne všechny vaše podmínky prodeje. Do dnešního dne jste
    nepředložili žádný návrh kupní smlouvy včetně geometrického plánu se
    všemi právními náležitostmi, tak abych mohla po konzultaci s našim
    právním zástupcem přistoupit k vlastnímu uzavření. Místo toho nám
    nehorázným způsobem vyhrožujete vyklizením pozemku, stanovujete absurdní...
  • Anonimowy  - re: Otevřený dopis starostce Obce Rudoltice
    Dvořáková Hana napisał:
    V Rudolticích dne 19.4.2012

    Obec Rudoltice
    Rudoltice čp. 95,
    561 25






    Věc: Prodej části pozemku č. 3093/2 v k.
    ú. Rudoltice u Lanškrouna




    Vážení,

    předem
    nám dovolte s politováním se zamyslet nad vašim dopisem ze dne
    18.4.2012, v.zn. 360/2011/OÚRU, 788/2011/OÚRU. Měli jsme za to, že
    zastávat funkce veřejné by měli osoby slušné, poctivé a hlavně
    s vysokými morálními hodnotami, ale někdy se to prostě nepodaří.
    Váš dopis s nad ani nemůžeme brát vážně, absurdnost věcí
    tak jak v něm jsou uvedeny nás úplně děsí.

    Předně jsme nikdy
    nežádali o uzavření nájemní smlouvy na předmětnou nemovitost.
    Máme zájem ji odkoupit, bohužel neznáme do dnešního dne všechny
    vaše podmínky prodeje. Do dnešního dne jste nepředložili
    žádný návrh kupní smlouvy včetně geometrického plánu se
    všemi právními náležitostmi, tak abych mohla po konzultaci
    s našim právním zástupcem&n...
  • Petr  - re: Nespokojenost s ranními autobusy
    Obyvatelka Rudoltic napisał:
    Od 1. dubna je doprava žáků jezdících z Rudoltic do Lanškrouna
    opravdu aprílovým žertíkem. Časy se změnily tak, že
    žákům zbyl vlastně jeden autobus v 7.16, který je ale tak
    plný,že u školy už nemůže pobrat všechny čekající. Druhý -dřív
    odjezd 7.39 byl posunutý na 7.47 a tím se stal pro žáky a studenty
    nepoužitelným, protože přijdou do školy pozdě. CO vy na to? Kde má
    cenu si stěžovat?
    Kdyby Rudoltice zůstaly nezávislé na nějakém úředníkovi z kraje,
    měli by jsme dopravu v časech jaké požadujeme za cenu jakou
    si určíme. Máme sice kvalitnější autobusy a ochotnější
    řidiče (?) ale ztratili jsme rozhodovací pravomoc. Nyní nám nezbývá
    než čekat co si který úředník kdesi na kraji vymyslí za změnu
    platnou od... A kdo se o tuto změnu nejvíce přičinil? Paní
    Bártlová, takže si můžete jít stěžovat za ní. Sice Vám to
    nepomůže, protože Vám bude oponovat: ona má vždy pravdu, ale alespoň
    si ulevíte.
  • Pavel  - re: Nespokojenost s ranními autobusy
    Obyvatelka Rudoltic napisał:
    Od 1. dubna je doprava žáků jezdících z Rudoltic do Lanškrouna
    opravdu aprílovým žertíkem. Časy se změnily tak, že
    žákům zbyl vlastně jeden autobus v 7.16, který je ale tak
    plný,že u školy už nemůže pobrat všechny čekající. Druhý -dřív
    odjezd 7.39 byl posunutý na 7.47 a tím se stal pro žáky a studenty
    nepoužitelným, protože přijdou do školy pozdě. CO vy na to? Kde má
    cenu si stěžovat?
    Stěžovat si můžete u paní starostky. Návrh na změnu vzešel od
    zastupitelstva obce, kteréžto proti tomuto nic
    nenamítalo. Přestože hned po zhlédnutí změny jízdního řádu
    musí být logicky uvažujícímu jasné, že posunu-li autobus na, pro
    žáky nezajímavý čas, musím do toho předcházejícího nacpat
    o to více cestujících. Apelovat na ostatní (nestudující)
    cestující aby používali pozdější autobus je nemístné. Za prvé
    není statisticky dokázané kolik je těchto cestujících, za druhé
    je to svobodné rozhodnutí...
  • Obyvatelka Rudoltic  - Nespokojenost s ranními autobusy
    Od 1. dubna je doprava žáků jezdících z Rudoltic do Lanškrouna opravdu
    aprílovým žertíkem. Časy se změnily tak, že žákům zbyl vlastně jeden
    autobus v 7.16, který je ale tak plný,že u školy už nemůže pobrat
    všechny čekající. Druhý -dřív odjezd 7.39 byl posunutý na 7.47 a tím se
    stal pro žáky a studenty nepoužitelným, protože přijdou do školy pozdě.
    CO vy na to? Kde má cenu si stěžovat?
  • Anonimowy  - re:
    Anonymous napisał:
    Hlavně, že ty máš, viď?
    Ja mam Jarda Knapek
  • Anonimowy  - re: re: Pochvala
    Anonymní napisał:
    Jarda napisał:
    Dobry den chvalim tady chlapi co se celeu zima staraji o prohrnovani snehu
    a uklid na zamecku chlapi fakt diky
    Po celou dlouhou 14ti denní zimu. Víc dnu sníh nepadal.
    Jsi trapnej anonyme nemas odvahu se podepsat vid
  • Anonymous
    Hlavně, že ty máš, viď?
  • Anonimowy  - re: Pochvala
    Jarda napisał:
    Dobry den chvalim tady chlapi co se celeu zima staraji o prohrnovani snehu
    a uklid na zamecku chlapi fakt diky
    Po celou dlouhou 14ti denní zimu. Víc dnu sníh nepadal.
  • Anonimowy  - re: Velká pochvala
    Pravda, pravda, perfektni prace panove
  • skoda
    ze nemuzeme napsat i damo,ta je totiz obcas na strane starostky,taky ma strach
    asi o reditelsky misto
  • Opozice  - První vlaštovka
    Po přečtení zápisu z poslední rady v Rudolticích, jsem dospěl k závěru,
    že opozice ve vesnici slaví první úspěch!Poukázala na posledním
    zastupitelstvu na to, že společnost Vision, vedená stínovým starostou,
    stínovým radním a šedou eminencí Rudoltic Liborem Dostálem, vyváží kal
    ČOV na p.p.č. 4396, 4398, 4397.
    A světe div se, rada přijala usnesení,
    že případná škoda, která v této souvislosti obci vznikne,půjde k tíži
    zodpovědné osoby, tedy statutárního zástupce společnosti VISIONRudoltice
    s.r.o. p. Libora Dostála.No tak teď už můžeme jen doufat, že si tohoto
    usnesení všimnou patřičné státní orgány, které tu pokutu za tuhle
    "hnusárnu"udělují, všimnou! A nejlepší na tom všem je, že paní
    starostka Bártlová dělá, že o tom nic NEVÍ! Přitom s Dostálem tráví
    každý den aspoň 5 hodin, copak asi spolu probírají, když spolu jezdí na
    obědy? Že by se nebavili o takto důležitých věcech? No tak tomu může
    věřit opravdu snad jen rudoltická rada! Opozice bravo! První vlaštovka v
    boji proti šlendriánu!
  • Anonimowy
    Rudoltice nejsou jenom některý cesty!!! Já jsem myslel že jsou za
    prohrnování placeni, to se omlouvám když to dělaj zadarmo.
  • Anonimowy  - Velká pochvala
    Dobrý den,
    i já chválím p. Krystla a p. Božáka, že dlouho do noci a
    brzy ráno odhrnovali o stošest, všude bylo sjízdno. Jo, a nebydlím u
    Obecního úřadu:-)). Pisálek z 15.2.2012 je asi z jiných Rudoltic:-).
  • Jarda  - Pochvala
    Dobry den chvalim tady chlapi co se celeu zima staraji o prohrnovani snehu a
    uklid na zamecku chlapi fakt diky
  • Anonimowy
    Proč nejsou prohrnuty cesty, okolo kulturáku to projížděj několikrát za
    den a ostatní cesty v obci jsou pod sněhem!!! Něco s tím soudružky
    začněte dělat!!
  • Anonimowy  - re:
    Blázníš? Co by s tím asi tak mohli dělat, vždyť na to mají
    vyčleněného jen půl milionu na celou zimu a když budou muset zaplatit
    vyhrnování,
    tak už jim z toho nic nezbyde,chudinky malinký.......
  • Škola svou iniciativou zaskoči  - Tisk o obci
    http://www.rudoltice.info/tisk-o-obci/skola-svou-i niciativou-zaskocila-obec
  • Anonimowy
    Citace z článku:V tomto konkrétním případě však obec byla poměrně
    zaskočena, neboť i přestože se jedná o pozemek ve vlastnictví obce, který
    je navíc dle našeho názoru i dnes smysluplně využíván, nebyla obec s
    projektem dopředu nijak obeznámena,“ komentuje situaci starostka Lenka
    Bártlová.Koordinátorka projektu Iva Skalická se k postoji obce nechce
    vyjadřovat.Konec citace.Pokud se nemýlím,tak ředitelka školy je
    zastupitelka,učitelka školy Filípková je dokonce radní za školství.O kom
    to tedy paní starostka mluví?Kdo je obec?Nejsou to především zastupitelé
    potažmo radní?Možná se stalo to,že to všichni zapomněli nějak říct
    pouze paní starostce!A Bártlová přeci není obec!Proč to Skalická
    nekomentuje?V pátek na té diskusi Skalická děkovala Filípkové,že obhajuje
    projekt na půdě rady!Kdo tady zase lže?
  • Anonimowy  - re:
    lednový zápis ze zastupitelstv napisał:
    Zrušení rudoltické diskuse se dopodrobna rozebírá v lednovém zápise
    ze zastupitelstva a tak jsem hledal až jsem našel ta
    inkriminovaná slova o "ku..ě". Nelekejte se , já
    to nenapíšu přímo takovými slovy, které jsou použity v tomto
    zápisu. Chápu to, paní starostka to tak pochopila, tak to prostě
    v oficiálním zápisu je napsané doslovně! Nevím, ale myslím si,
    že taková silná slova používat do oficiálního zápisu je
    dost ohavné! Nota bene, když pisatel v roce 2010 ani tak silná
    slova nepoužil! Možná, že paní starostka chtěla vypadat hůř,aby
    tomu tvrzení o zrušení diskuse přidala grády!
    Myslím si, že
    Miloš měl pravdu, škoda, že paní starostka neměla stejné názory
    když byli špiněni jiní lidé! Sama se toho špinění aktivně
    zúčastňovala! To je ta její stále proklamovaná demokracie!!!



    Bártlová 28.8.2008

    Kritika může být nepohodlná, ale nikdo
    neříká, že člověk je tu proto,
    aby žil v poh...
  • Anonimowy  - re:
    Anonymní napisał:
    A kam se řadíte vy, do ksčm nebo do čssd?V Rudolticích to bylo totiž
    vše spojeno v jednu stranu a spodivem se nyní nejmenuje
    ksčm!ksčm je jen jejich skrytá identita!


    Já se neřadím, já nejsem stádovej typ !!!
  • Anonimowy  - re:
    Vařila myšička kašičku napisał:
    Tak už chápu, to jste byl Vy? Pro Boha, podívejte se na všechny stavby
    v republice po roce 1990 nebo další a další výrobky, nemusíme
    chodit vůbec do stavebnictví. Co dřív vydržel hrnec? Několik
    desetiletí a nyní? Když pět let tak to možná
    ještě přidávám.


    Vy ještě musíte pamatovat dráteníci ze Slovenska,když vám ten
    hrnek vydržel tolik let.Kašičku vařila, to bylo asi
    vyřizování účtů soudružek z čssd a ksčm, za
    předešlé období.
  • Anonimowy
    A kam se řadíte vy, do ksčm nebo do čssd?V Rudolticích to bylo totiž vše
    spojeno v jednu stranu a spodivem se nyní nejmenuje ksčm!ksčm je jen jejich
    skrytá identita!
  • Anonimowy  - re:
    Vařila myšička kašičku napisał:
    Tak už chápu, to jste byl Vy? Pro Boha, podívejte se na všechny stavby
    v republice po roce 1990 nebo další a další výrobky, nemusíme
    chodit vůbec do stavebnictví. Co dřív vydržel hrnec? Několik
    desetiletí a nyní? Když pět let tak to možná
    ještě přidávám.


    To jsem nebyl já,co to máte za hrnce, dneska koupíte hrnec
    kvalitní,
    za slušnou cenu.Proč se mám dívat na stavby po
    republice,tady nesou
    odpovědnost konkrétní zastupitelé
    a /stavební dozor/ ze zákona/!
  • Občani Rudoltic
    Vážení, důvod není básnička, důvodem jsou fakta o
    hospodaření
    zastupitelů obce v Rudolticích.Podívejte se na kvalitu
    provedených
    prací po roce 1990!!! Zato přeci nemůžou občani Rudoltic, za
    kvalitu
    provedených prací nesou odpovědnost zastupitelé, placeni z daní
    občanů.V Rudolticích selhala kontrola, co dělal stavební dozor???
    Na
    každé dílo máte záruku, u staveb asi 5.let.Kdo chodil z
    dnešních
    zatupitelů na zasedání zastupitelstva před posledníma volbama???
  • Vařila myšička kašičku
    Tak už chápu, to jste byl Vy? Pro Boha, podívejte se na všechny stavby v
    republice po roce 1990 nebo další a další výrobky, nemusíme chodit vůbec
    do stavebnictví. Co dřív vydržel hrnec? Několik desetiletí a nyní? Když
    pět let tak to možná ještě přidávám.
  • Jedeme dááál!
    A druhé trestní oznámení je na světě ...
  • lednový zápis ze zastupitelstv
    Zrušení rudoltické diskuse se dopodrobna rozebírá v lednovém zápise ze
    zastupitelstva a tak jsem hledal až jsem našel ta inkriminovaná slova o
    "ku..ě". Nelekejte se , já to nenapíšu přímo takovými slovy,
    které jsou použity v tomto zápisu. Chápu to, paní starostka to tak
    pochopila, tak to prostě v oficiálním zápisu je napsané doslovně! Nevím,
    ale myslím si, že taková silná slova používat do oficiálního zápisu je
    dost ohavné! Nota bene, když pisatel v roce 2010 ani tak silná slova
    nepoužil! Možná, že paní starostka chtěla vypadat hůř,aby tomu tvrzení
    o zrušení diskuse přidala grády!
    Myslím si, že Miloš měl pravdu,
    škoda, že paní starostka neměla stejné názory když byli špiněni jiní
    lidé! Sama se toho špinění aktivně zúčastňovala! To je ta její stále
    proklamovaná demokracie!!!
  • Výtah z návštěvní knihy Rudolt
    Tak kvůli tomuhle poslednímu básničkaření nemáme v Rudolticích diskusi

    OBČAN (11.11.2010 6:17) reagovat
    Antoníne,podívej se na
    kvalitu vykonaného díla,za Kolomýho.Cesty, bytovky,tělocvična,točna
    h.konec atd.Dneska se hledá,kudy vede plyn a vodovod,který se započal před
    rokem 1998 v akci Zet.KOLIK JSI ODPRACOVAL HODIN NA VODOVODU?Proč byl
    rozprodán majetek obce za hubičku po roce 1992??? Jak to dopadlo s obecním
    lesem?Proč se obci dneska vyhejbaj,poslanci, senátoři,krajští radní
    atd.?

    pro občana (11.11.2010 101)
    Tak na to proč se vyhejbaj obci
    poslanci a senátoři...velkým obloukem se zeptejte paní starostky, ta to
    totiž ví moc dobře! A jestli nezmění svoje chování tak se budou vyhejbat
    i nadále!

    tomu dala (13.11.2010 22:25)
    ... tomu dala ... tomu dala ....
    tomu dala ....
    tomu ne? blbost? I jemu!
  • Anonimowy  - re:
    Ale ale copak se to děje: veřejné zasedání zastupitelstva v měsíční
    frekvenci? To není normální, bežně to svolává soudružka starostka po
    čtvrtletích. V programu ale není nic vyjímečného. Uvidíme, čím nás
    překvapí-
  • Možná,
    že právě jednání o územním plánu je pro některé členy zastupitelstva
    ( možná i rady?) velmi důležitá. Někdo z nich si třeba postavil dům
    jinde, než podle územního plánu může! Je ale s určitostí jisté, že to
    bude řádně schováno, aby si toho nikdo "nepovolaný" nevšiml!
    Takže vzhůru do schvalování územního plánu, páni zastupitelé! A co Vy,
    paní starostko, Vaše svědomí, je stále čisté?
  • Anonimowy
    Zastupitelstvo obce Rudoltice bude zasedat ve čtvrtek 26. ledna 2012 od 19.00
    hod. na sále místního kulturního domu.
  • Je super,
    že se o tom, že bude schůze rudoltického zastupitelstva, můžeme dozvědět
    na těchto stránkách. Na nových office stránkách Rudoltice je to pěkně
    schované. Tak snad ještě zbývá doufat, že to aspoň opozičním
    zastupitelům někdo dává vědět, když nám občanům, to schovává
    Bártlová a spol. pouze na úřední desku!
  • Petr Macháček  - re: re: www.rudoltice.info
    Anonymní napisał:
    Petr Macháček napisał:
    Vytvořil jsem nové stránky http://www.rudoltice.info. Můžete tam také diskutovat v návštěvní knize (i bez jména a
    e-mailu) nebo pod každým článkem. Zatím jsou jednoduché, více
    později (za několik týdnů).


    Už teď to vypadá líp než oficiální rudotický web. Dík.


    Zprovoznil jsem diskusi: http://www.rudoltice.info/diskuse - zatím je možné diskutovat bez registrace, uvidím, jak se to
    osvědčí. Je možné zakládat různá témata v
    různých kategoriích. Ještě to musím doladit, ale funkční to
    už je.
  • Pane Macháčku,
    ono to zatím vypadá, že tady to čte více lidí! Nezlobte se, ale zatím to
    je dle mého názoru lepší na stránkách, které jsou více sledované!
    Neoficiální web Rudoltic nikdo zatím brát vážně nebude! A to co dělá
    starostka obce za nečestnosti by se nikdo nedozvěděl! A proto zatím
    zůstáváme tady! Ale nebojte, my k Vám určitě časem přejdeme! A myslím
    si, že se najde i mnoho takových, kteří budou na Váš web i přispívat!
    Dokud je tady pro rudoltické obyvatele prostor, tak je to super! Nemyslíte?
  • Anonimowy  - re:
    tak na tuhle dámu napisał:
    ani tlak z médií nezapůsobí! Ta si je sama sebou tak jistá, že
    nějaká média ji mohou být ukradená! Pochopte, ta má vždycky
    čisté svědomí, právě proto, že žádné nemá! Podívejte se
    jakýma lidma se obklopila v radě! Téměř výlučně jsou to lidé,
    kteří mají nižší IQ než ONA! Nesnáší úplně
    bytostně chytré lidi! A nedej Bože, aby ji náhodou někdo chtěl
    dokázat svoji pravdu, to ho ONA potom roztrhá na cucky!........Aby ale
    nedošlo k omylu, i já si myslím, že by o zrušení diskuse v
    Rudolticích měl někdo napsat, bohužel, ale na rozdíl od Vás si
    nemyslím, že to bude mít na rudoltický, politický vývoj nějaký
    vliv! Žádného diktátora na světě ještě nezlomil nějaký novinový
    článek, toho dokáže zlomit až jeho vlastní bezmocnost
    a nedokonalost! Až jí někdo z jeji vlastní kandidátky ukáže
    její nedokonalost a nebude se umět bát proti ní postavit, pak padne!
    Dříve NE!
    NEBOJTE ORLICKY DENIK SLEDUJE JEJ...
  • Anonimowy  - re:
    Občan napisał:
    Ano, Robert nám bude v obci chybět... asi se málo šetřil, stalo se mu
    to osudným. RIP.


    Odpočívejte v pokoji.
  • Anonimowy  - re:
    Anonymní napisał:
    ach jo...Rudoltice mají další ránu...RIP pane R. Kolomý....Vy jste byl
    našim zastáncem...obhájcem...


    Smutné, škoda opravdu dobrého člověka
  • Anonimowy
    ach jo...Rudoltice mají další ránu...RIP pane R. Kolomý....Vy jste byl
    našim zastáncem...obhájcem...
  • Občan
    Ano, Robert nám bude v obci chybět... asi se málo šetřil, stalo se mu to
    osudným. RIP.
  • Anonimowy
    proč to necháváte vychladnout? jestli se chceme zbavit starostky tak ted je
    vhodnej čas....má dvě kauzy - 5 mega na stole v českých a zastavení
    diskuze.....pošlete nekdo do orlickýho deníku třeba odkazy na rudoltice.cz,
    huslenky.cz, lanskrounsko.cz, rudoltice.info. třeba se toho nejak ujmou:-)
  • Prosím Vás,
    Vy nevíte, že starostky se"zbavit" jen tak nejde! A může o tom psát
    třeba sám prezident! Muselo by ji odvolat zastupitelstvo! A ona jak víte, má
    9 hlasů pro totalitářské vedení Rudoltic jisté! Jen mi stále nejde do
    hlavy, jak těm 9 lidem úspěšně vysvětluje, že dala 5 milionů v průběhu
    3 let advokátce za jednu jedinou kauzu. Asi taky naletěli na to, že to bylo v
    rozpočtu a že ONA nemusí mít souhlas zastupitelstva,aby dělala takovéto
    transakce! Je to smutné, ale je to tak!
  • Anonimowy
    to vím, ale tlak z médií dělá divy..
  • tak na tuhle dámu
    ani tlak z médií nezapůsobí! Ta si je sama sebou tak jistá, že nějaká
    média ji mohou být ukradená! Pochopte, ta má vždycky čisté svědomí,
    právě proto, že žádné nemá! Podívejte se jakýma lidma se obklopila v
    radě! Téměř výlučně jsou to lidé, kteří mají nižší IQ než ONA!
    Nesnáší úplně bytostně chytré lidi! A nedej Bože, aby ji náhodou někdo
    chtěl dokázat svoji pravdu, to ho ONA potom roztrhá na cucky!........Aby ale
    nedošlo k omylu, i já si myslím, že by o zrušení diskuse v Rudolticích
    měl někdo napsat, bohužel, ale na rozdíl od Vás si nemyslím, že to bude
    mít na rudoltický, politický vývoj nějaký vliv! Žádného diktátora na
    světě ještě nezlomil nějaký novinový článek, toho dokáže zlomit až
    jeho vlastní bezmocnost a nedokonalost! Až jí někdo z jeji vlastní
    kandidátky ukáže její nedokonalost a nebude se umět bát proti ní
    postavit, pak padne! Dříve NE!
  • Anonimowy  - re:
    Anonymní napisał:
    Když si ten článek pozorně přečtete tak tam najdete
    odpověď http://orlicky.denik.cz/zpravy_region/pripominkova ni-jde-do
    -finise20111127.html


    Prosím článek Dany Pokorné.
  • Anonimowy  - re:
    Anonymní napisał:
    Věřte mi, že jsem byl přítomen jednání s krajem a Oredem. Káždá
    obec si tam řeší svoje spojení s okolím. Žádný
    představitel obce nebude řešit spojení jiné obce s okolím. 
    A
    věřte mi, že tam byli starostové, kteří velice děkovali Oredu, jak
    výborně vyřešili dopravní obslužnost obce.


    Jak jste reagoval Vy?
  • Anonimowy
    Když si ten článek pozorně přečtete tak tam najdete odpověď
    http://orlicky.denik.cz/zpravy_region/pripominkova ni-jde-do-finise20111127.html
  • Anonimowy  - re:
    Anonymní napisał:
    Logiku to nemá. Pokud je ale v jízdím řádu, že má zastavit a
    nezastavil, tak někdo hrubě porušil jizdní řád. Kdybych já seděl v
    tom vlaku tak uělám takovej cirkus, že si to za rámeček nedají.


    Prosím on tam nezastavuje !!! Ten dodatek byl z Troškova filmu.
    Výstup
    plus nástup 4.minuty a jedeme.
  • Anonimowy
    Tak to se omlouvám, to jsem nepochopil. Ale vidíte, to by měl starosta
    Třebovic už "křičet", psát panu Tichému na kraj a Oredu, že chce
    aby ten spoj zastavoval v obci z toho a toho důvodu.

    Ví to pan starosta,
    řeší to, že to občanům vadí. Napište jemu.
  • občanka AVX
    Dám příklad- Mo vlak Č.třebová---Lanškroun, zastávkou
    Třebovice
    projíždí, nezastavujeme máme spoždění.Má to logiku?
  • Anonimowy
    Logiku to nemá. Pokud je ale v jízdím řádu, že má zastavit a nezastavil,
    tak někdo hrubě porušil jizdní řád. Kdybych já seděl v tom vlaku tak
    uělám takovej cirkus, že si to za rámeček nedají.
  • Anonimowy  - re: re: re: re:
    Anonymní napisał:
    Dobře, a kdo ty nedostatky a nepřesnosti veme a bude je před krajem a
    Oredem obhajovat. Myslíte si, že oni to tady budou číst a reagovat?


    Nebojte se, zástupci obcí to tady čtou, věřte tomu.
  • Anonimowy
    Věřte mi, že jsem byl přítomen jednání s krajem a Oredem. Káždá obec
    si tam řeší svoje spojení s okolím. Žádný představitel obce nebude
    řešit spojení jiné obce s okolím.
    A věřte mi, že tam byli starostové,
    kteří velice děkovali Oredu, jak výborně vyřešili dopravní obslužnost
    obce.
  • Anonimowy  - re: re:
    Anonymní napisał:
    Tady zřizovat diskuzi k jizdním řádům je k ničemu. Nuťte svého
    starostu/ku ať to řeší. Tady Vám nikdo nepomůže.


    Prosím,to se nejedná o Rudoltice,to se jedná o různé nedostatky
    a
    návaznosti na spoje v Pardubickým kraji.
  • Anonimowy  - re: re: re:
    Dobře, a kdo ty nedostatky a nepřesnosti veme a bude je před krajem a Oredem
    obhajovat. Myslíte si, že oni to tady budou číst a reagovat?
  • Cestující
    Třeba že z Lanškrouna vyjíždí na Rudolltice během 10 minut dva autobusy i
    vlak a pak zas celou 3/4 hodinu nic, to je normální?
  • Anonimowy
    Je normální, že od nás z vesnice odjíždí autobus v 7 hodin a pak 5 hodin nic. Je to normální.
  • Anonimowy  - re:
    Tady zřizovat diskuzi k jizdním řádům je k ničemu. Nuťte svého
    starostu/ku ať to řeší. Tady Vám nikdo nepomůže.
  • Petr Macháček  - www.rudoltice.info
    Vytvořil jsem nové stránky http://www.rudoltice.info. Můžete tam také diskutovat v návštěvní knize (i bez jména a
    e-mailu) nebo pod každým článkem. Zatím jsou jednoduché, více
    později (za několik týdnů).
  • Anonimowy  - re: www.rudoltice.info
    Petr Macháček napisał:
    Vytvořil jsem nové stránky http://www.rudoltice.info. Můžete tam také diskutovat v návštěvní knize (i bez jména a
    e-mailu) nebo pod každým článkem. Zatím jsou jednoduché, více
    později (za několik týdnů).


    Už teď to vypadá líp než oficiální rudotický web. Dík.
  • Petra
    Pane Brýdl,
    mám na Vás prosbu,jde na Lanškrounsku.cz
    udělat diskuzi k-
    Jízdním řádům,pro oblast Lanškrounsko?
    Jizdní řády se mají
    přípominkovat do 15.ledna 2012,
    na Krajský úřad Pardubice. Kdo může podat
    lepší připomínku
    k jízním řádům,než občan cestující veřejnou
    dopravou!
    Přípomínky mají podávat starostové /ky/.
  • Rudoltický zpravodaj
    Obhajoba paní starostky Bártlové ohledně kauzy vyplacených
    pětimilionových odměn paní advokátce obce je více než chabá! Teprve
    nyní jsem si přečetl prosincový zpravodaj obce a v něm mne zaujala tato
    obhajoba ze všeho nejvíce! Je pro mne nepochopitelné, jak se někdo , bez
    uzardění , může obhajovat tím, že výdaje na právničku byly v rozpočtu!
    Je neuvěřitelné, co se v Rudolticích děje! Navíc, když se zpětně
    podíváte na rozpočty obce 2009,10,11 tak nikde tyto výdaje neuvidíte. Jsou
    snad skryté pod položkou ostatní služby? Minimálně dva bývalí
    zastupitelé, které jsem v této souvislosti oslovil si jsou jistí, že nic
    takového v rozpočtech neschvalovali a ani o tom nevěděli! Jak je možné,
    že toto paní starostce prochází? Jak je možné, že všech 9 zastupitelů,
    kteří byli zvoleni za její volební seskupení tohle podporuje? Není přece
    možné se obhajovat slovy, že ona vlastně hájí zájmy obce, protože chyby
    udělalo bývalé vedení a ona to jen napravuje! Kdo ji dal pravomoc vyplácet
    ze své vůle 5 mil?
  • Anonimowy  - re:
    Pavel napisał:
    Když se podívám na nové RU stránky, nemůžu se zbavit pocitu
    amatérismu. O přechodu na nové stánky se ví nejméně od srpna,
    přesto je většina odkazů prázdných, nebo nerelevantních.
    Historie žádná (zápis ze zastupitelstva je pouze jeden -
    poslední, zpravodaje jsou zde jen 2, fotogalreie prázdná apod.).
    Takže pí starostka nechá spustit nové stránky bez ohledu na to, jak
    jsou připraveny. Hlavně, že jsme z obecní pokladny
    utratili další tísíce (možná desetisíce) korun.


    Amatéři spojme-se,naše heslo.
  • Pavel
    Když se podívám na nové RU stránky, nemůžu se zbavit pocitu amatérismu.
    O přechodu na nové stánky se ví nejméně od srpna, přesto je většina
    odkazů prázdných, nebo nerelevantních. Historie žádná (zápis ze
    zastupitelstva je pouze jeden - poslední, zpravodaje jsou zde jen 2,
    fotogalreie prázdná apod.). Takže pí starostka nechá spustit nové stránky
    bez ohledu na to, jak jsou připraveny. Hlavně, že jsme z obecní pokladny
    utratili další tísíce (možná desetisíce) korun.
  • anonymní
    Někde v zápisu bylo, že mají stát víc než 30 t. Firma má přes 500 na
    hodinu.
  • Security
    Zápis z červencové rady: Rada obce Rudoltice projednala návrh smlouvy o
    dílo mezi společností SecurityNet.cz s.r.o. se sídlem Žamberk, U Velorexu
    1301, jako dodavatelem, a obcí Rudoltice jako objednatelem, jež je nedílnou
    součástí tohoto usnesení a jejímž předmětem je vytvoření webové
    aplikace obce Rudoltice při ceně za dílo ve výši 35 800 Kč bez DPH, a
    rozhodla její uzavření schválit. Rada obce Rudoltice pověřuje starostku
    obce k podpisu této smlouvy.
    Takže 42 960,-Kč pouze za vytvoření stránek.
    A ta pětistovka na hodinu bude asi za různé změny. I když tu pětistovku
    jsem nenašel
  • Hmm,
    takže 636,-Kč za hodinu, včetně DPH? Slušná částka!!!
  • obcan  - re:
    občan napisał:
    a jak by si je asi zjistila?pochybuju že se dostane do správy těchhle
    stránek
    zjistit se da vse je na to program sice placeny, ale je
  • Anonimowy
    Tady se používá NetBEUI, tady žádný ty ípé adresy nejsou.
  • Anonimowy  - re: re: re: Tak nevím
    xxx napisał:
    Anonymní napisał:
    Anonymní napisał:
    Tak já nevím, ale zdá se, že zoufalá žena dělá zoufalé činy.
    Jinak si totiž nedokážu vysvětlit chování paní starostky.
    Podává trestní oznámení na všechny strany, pak sama dělá
    věci, které kritizovala a které napadá u soudu. Před několika lety
    ostře vystoupí proti zrušení diskuse a sama ji o pár let později
    zruší. Začínám mít obavy o její duševní zdraví. Aby to nakonec s
    ní nedošlo tak daleko, že podá trestní oznámení sama na sebe
    .


    Tak nevím, co zkusit třeba 1. Rudoltickou defenestraci?

    Možná by to bylo účinnější než jen mluvit pořád dokola a
    k ničemu to nevede.....


    Bohužel jsou nízko okna. Co tak udělat plaváčka a poslat jí do
    Černého moře?
    : xDDD to by bylo dobry aby nekam odplavala vy se nepodepisujete ale
    zbytecne pani soudruzka vi moc dobre jak si zjistit jmena
    anonymnich pisatelu z jejich ust jsem to slysela jednou ze to neni
    problem zjistit podle IP adres, ale to uz z...
  • občan
    a jak by si je asi zjistila?pochybuju že se dostane do správy těchhle
    stránek
  • marek levy
    Je to presne tak,delala si soukromou spionaz IP adres a pak jela po lidech, u
    kterych si byla jista,ze diskutuji proti ni! Vim to take z vlastni zkusenosti!
  • Marcela
    Já bych byla ochotná pokračovat ve vyhledávání zpráv z tisku o obci aj.
  • Petr Macháček
    Děkuji, ještě někdo se chce zapojit?
  • občan Rudoltic
    Neoficiální stránky by měly mít diskusi takovou, že se uživatelé nemusí
    registrovat, je to příliš zdouhavé.
  • Petr Macháček
    Já bych byl pro variantu návštěvní kniha bez registrace, pokročilejší
    diskuse (členění do kategorií a témat) s registrací. Myslím, že
    registrace nikoho nezabije, trvá asi tak minutu. Kdo bude chtít diskutovat
    více a častěji, měl by mít jistotu, že nikdo nebude psát pod jeho
    jménem.
  • misha  - re: Neoficiální stránky obce Rudoltice
    chybí mi foto z akcí možná by mohl být i jízdní řád
  • Petr Macháček
    Foto z akcí - budete-li je tam vkládat, není problém
    A jízdní řád je
    na IDOSu, aktualizují se jednou za rok, tak by to nemusel být problém.
  • Marcela
    Nyní přes OREDO se prý budou aktualizovat už v březnu. Kdo má připomínky
    /a těch se může najít dost/, má možnost je uplatnit do 15. ledna, jak jsem
    někde četla.
  • Petra
    Pane Macháčku děkujeme.
    Co by tam mělo být, něco jako Rudoltice.cz
    /Info/
    Dění v obci , sport,odkazy,foto-akce, atd.
    Přeji hezký den.
  • Petr Macháček
    Ještě neděkujte, ještě stránky nejsou Nejspíš se k tomu dostanu až
    za několik týdnů, mám teď plno jiných povinností.

    Každopádně nechtěl
    bych zbytečně duplikovat obsah oficiálního webu, nechtěl bych, aby to byla
    kopie rudoltice.cz.
  • Petr Macháček
    A věci typu dění v obci, sport apod. - není problém zařídit tyto sekce
    pro vkládání článků, ale někdo tam články musí vkládat. Já už ani
    nebydlím v Rudolticích, moc ani nevím, co se tam děje, takže to tam musí
    vkládat někdo jiný. Já zařídím formu, obsah si musíte dodat vy, co
    bydlíte v Rudolticích.
  • Petr Macháček  - Neoficiální stránky obce Rudoltice
    Měl by někdo zájem spolupracovat při tvorbě a aktualizacích
    neoficiálních stránek obce Rudoltice? Koupil jsem doménu rudoltice.info a
    mohl bych na ní výhledově vytvořit neoficiální web, který by nebyl
    cenzurovaný a byl by vytvořený "zdola". Technickou realizaci bych
    obstaral.

    Měli byste o něco takového zájem? Co by tam (kromě diskuse)
    mělo být?
  • Petra
    Lukáši,napiš pět důvodů jak pomlováme starostku !!!
    Piš jen fakta.
  • Lukas Pfitzner
    Petro, nejspis muj prizpevek byl nepochopen. Slo mi o to, aby lide kteri zde
    neco napisi, se podepsali a uvedli prave jmeno. Je velice jednoduche psat neco o
    nekom, ale kdyby vetsina tech prizpevovatelu do diskuze se mela vyjadrit verejne
    tak je tu "ticho" jak v kostele. S pozdravem Lukas Pfitzner
  • marek levy
    Víte Lukáši, kdybyste znal poměry ve vedení obce Rudoltice tak dobře jako
    Ti, kteří do diskuse a návštěvní knihy v Rudolitcích v poslední době
    přispívali, tak byste věděl, že pokud jste se podepsal a především si
    dovolil kritizovat Její veličenstvo starostku, ihned poté jste byl
    perzekuován. Jak jste správně odhadl, tak i mé jméno je pseudonym! Pokud v
    Rudolticích vystupuji veřejně proti paní starostce, tak mi věřte, že
    chvilky, které potom zažívám jsou více než perné. A nejenom pro mne, ale
    také i pro mé okolí! Víte, je to jednoduché. Já se bojím politické moci,
    kterou paní starostka vládne! Možná jste Vy nebojácný, ale já tak
    kurážný jako Vy prostě nejsem! Věřte mi, že pro nás, kteří máme s
    Jejím veličenstvem něco společného a nejsme jejímí přímými kamarády,
    je lehčí se nepodepsat! Ale to pochopíte, až si dovolíte JI veřejně
    kritizovat! Možná Vás uráží, když jí říkám Její veličenstvo, ale
    ona se tak opravdu chová! Zrušení diskuse v Rudolticích je toho posledním,
    jasným, důkazem.
  • Petr Macháček  - Perzekuován?
    Můžu se zeptat, jak se projevilo to, že je v Rudolticích někdo
    perzekuován, jak píšete?
  • Paní starostko,
    Vy to přece víte sama nelépe, ale podle Vás je vše v pořádku, vše podle
    pravidel a zákonů! Morálka je Vám, ale cizí!
  • Petr Macháček
    To nevypadá jako odpověď na mou otázku...
  • Petra
    Lukáši,mlátíš tady prázdnou slámu !!! Seznam se s faktama a potom
    piš o
    důstojnosti !!!
  • Lukas Pfitzner
    Mila Petro, ty jsi priklad toho proc jsem napsal ten prizpevek. Skoro kazdy tady
    pomlouva starostku ale schovava se za prezdivkami nebo napise jen prvni jmeno.
    Tvuj Franta slamy mlaticka!
  • Lukas Pfitzner
    Je dobre ze se clovek muze v dnesni dobe vyjadrit k problemu v obci a ze to muze
    rict i verejne, ale pokud chci vyjadrit nazor tak bych si za nim mel stat a mit
    i trochu dustojnosti a uvest prave jmeno a neschovavat se za ruznymi
    prezdivkami. Jediny Marek Levy(pokud je to skutecne jmeno) se podepsal. Lukas
    Pfitzner
  • KAT.
    Tak nevím?
    Fakt ty nový stránky dělala nějaká firma, která dělá i
    někomu jinýmu? Soukromá firma, která si na svý náklady musí vydělat by
    to fakt nezaplatila a ještě za ty šílený prachy.
    Stránky vypadají jak
    domácí úkol deváťáka do informační techniky.

    a tohle

    http://www.rudoltice.cz/hlaseni-rozhlasu-2
    je fakt bez komentáře. To nemyslí
    soudružka vážně, že ne?

    Nešlo by jí nějak legálně odvolat?
    Sama to
    neudělá - na lanškrounsku středoškolák místo za čtyřicet litrů fakt
    nesežene ani kdyby se pos... Ale tohle je jeden z důvodů proč mě sere
    platit daně v tyhle výši.
  • Anonimowy
    Tak tohle bych dokázal i já a to sem laik - asi začnu dělat ITčko pro
    Rudoltice - za vyšší za socialistickou soudružku (musí nám to myslet
    politicky)
  • xxx  - re: re: Tak nevím
    Anonymní napisał:
    Anonymní napisał:
    Tak já nevím, ale zdá se, že zoufalá žena dělá zoufalé činy.
    Jinak si totiž nedokážu vysvětlit chování paní starostky.
    Podává trestní oznámení na všechny strany, pak sama dělá
    věci, které kritizovala a které napadá u soudu. Před několika lety
    ostře vystoupí proti zrušení diskuse a sama ji o pár let později
    zruší. Začínám mít obavy o její duševní zdraví. Aby to nakonec s
    ní nedošlo tak daleko, že podá trestní oznámení sama na sebe
    .


    Tak nevím, co zkusit třeba 1. Rudoltickou defenestraci?

    Možná by to bylo účinnější než jen mluvit pořád dokola a
    k ničemu to nevede.....


    Bohužel jsou nízko okna. Co tak udělat plaváčka a poslat jí do
    Černého moře?
  • Anonimowy  - re:
    Mela by jít od válu, ale na to nema dostatecnou inteligenci!!!!!
  • Prave
    jeji inteligence zas tak nizka neni, a skvele ovlada intrikarstvi,jeji dalsi
    postup ve zrusene diskusi bude takovy,ze ona a jeji nohsledi zacnou do teto
    diskuse prispivat prinejmensim urazlivymi vyrazy a budou cekat na to, az to
    majitele techto stranek prestane bavit. Takze lidi,zacneme proti teto zlovuli
    moci protestovat!Jinak Rudoltice zase zachvati komunisticka diktatura!Vyzyvam
    vsechny obcany lanskrounskeho okoli,aby vsechny rudolticke zastupitele,ktere
    znaji,vybidli k tomu,aby hajili v Rudolticich svobodu.Jen tak namatkou je to
    zastupitel Blaschke,Tejkl,Havlenova,Just,Suchy,Benes,Rehacek,
    Sramek,Kolomy,Bednar,ostatni....tak to uz je jen nedemokraticke jadro!
  • KDE vás najdeme ???
    Z nového webu.
    Kde nás najdete ? To je dobrá otázka ???
  • Je zajímavé,
    že na Návštěvní knihu a Diskusi se "nějak" pozapomělo,ale
    Hlášení rozhlasu přibylo.....paní starostko! hlavně nechtějte tvrdit,že
    stránky ještě nejsou hotové a samozřejmě,že s návštěvní knihou
    počítáte.....to by bylo opravdu k popukání......
  • Anonimowy  - re: Tak nevím
    Anonymní napisał:
    Tak já nevím, ale zdá se, že zoufalá žena dělá zoufalé činy.
    Jinak si totiž nedokážu vysvětlit chování paní starostky.
    Podává trestní oznámení na všechny strany, pak sama dělá
    věci, které kritizovala a které napadá u soudu. Před několika lety
    ostře vystoupí proti zrušení diskuse a sama ji o pár let později
    zruší. Začínám mít obavy o její duševní zdraví. Aby to nakonec s
    ní nedošlo tak daleko, že podá trestní oznámení sama na sebe
    .


    Tak nevím, co zkusit třeba 1. Rudoltickou defenestraci?

    Možná by to bylo účinnější než jen mluvit pořád dokola a
    k ničemu to nevede.....
  • Anonimowy
    nebo petice či petice na prostředctvím třeba facebooku
  • Anonimowy  - re:
    Anonymní napisał:
    nebo petice či petice na prostředctvím třeba facebooku
    Já být vámi, tak se omluvím a zkusím tu myšlenku napsat znovu a
    lépe.
  • Občané Rudoltic
    Žádost, rada obce Rudoltic.
    Tímto vás žádáme o odkaz na web:
    www.lanskrounsko.cz
    O umístění tohoto webu na stránky obce Rudoltic.
  • Anonimowy  - Tak nevím
    Tak já nevím, ale zdá se, že zoufalá žena dělá zoufalé činy. Jinak si
    totiž nedokážu vysvětlit chování paní starostky. Podává trestní
    oznámení na všechny strany, pak sama dělá věci, které kritizovala a
    které napadá u soudu. Před několika lety ostře vystoupí proti zrušení
    diskuse a sama ji o pár let později zruší. Začínám mít obavy o její
    duševní zdraví. Aby to nakonec s ní nedošlo tak daleko, že podá trestní
    oznámení sama na sebe .
  • voliči z Rudoltic
    Co nato členové rady obce Rudoltice Filípková,Tejkl,Kohoutová,Žáček
    !!!
    Co nato zastupitelé, dobře placeni z daní občanů???
  • taky volič
    Myslíte učitelku bez kvalifikace, občana požadující změnu územního
    plánu, přivydělávající si důchodkyni nebo pionýrského vedoucího
    chodícího do tělocvičny zdarma? Tak Ti přece Bártlovou potřebují, proto
    mlčí!
  • Václav
    Vedení obce se do diskuze nezapojí, protože se bojí předstoupit
    před
    občany, bojí se jako čert kříže.Náklady na chod obce jsou
    několikrát větší než předtím a to se v obci nic nebuduje.Cyklostezka je
    v nedohlednu už druhé volební období po vedením Bártlové, Kohoutové
    a
    spol. To se pořádaj jen různé maškarády z obecní kasy.
  • občan Rudoltic
    Ještě štěstí, že cyklostezku (snad) bude stavět Svazek Lanškrounska,
    protože pokud by to byla Bártlová tak by vícenáklady udělaly minimálně
    dvojnásobek, tak jak tomu bylo zatím ve všech jejich akcích (tělocvična,
    vyhořelá bytovka...). A ostatní členové jejího "vládního
    sdružení" tomu všemu nečinně přihlížejí! Taky se bojí? Nebo snad
    něco od obce potřebují? Že by třeba změnu územního plánu nebo třeba
    stálé zaměstnání ve škole, když nesplńuji kvalifikaci nebo že by
    potřebovali snad pro svou pionýrskou organizaci zdarma prostory nebo
    přivýdělek při důchodu?
  • marek levy
    Dobrý den, Matěji! Myslím si, že Váš přístup k rudoltické události, a
    to, zrušení diskuse na našem webu, je více než potěšující a my občané
    Rudoltic Vám za toto vstřícné gesto děkujeme! Huslenky si od nás oddychnou
    a přeci jenom, Lanškroun je k Rudolticím blíže než Huslenky.
    Víte,
    Rudoltice se staly velkou střediskovou obcí a je jasné, že problémy této
    obce jsou také velké. Proto je zrušení rudoltické diskuse poněkud
    překvapujícím krokem. Je s podivem, že nikdo z radních a pokud vím ani
    zastupitelů se proti tomuto kroku veřejně neohradil. Přitom je nabíledni,
    že tímto skutkem byla deklarovaná rudoltická transparentnost a demokracie
    pošlapána snad nejvíce od roku 2007! Současná paní starostka Bártlová
    nejvíce odsuzovala bývalého starostu za nekomunikaci s občany a co dělá
    ona nyní? Hájí se tím, že ona je připravena kdykoliv odopovídat na
    telefonu nebo v kanceláři! Bojí se anonymů! Ale věřte mi, v Rudolticích
    se anonymové bojí její velké moci!
  • Maja
    Také děkuji, myslím si, že jako občanska Rudoltic mám právo na to se
    vyjadřovat...a tím, že vedení zruší diskuzi, nic nevyřeší..
  • Petra
    Děkuji pane Brýdl, za občany Rudoltic.
DETAIL AUTORA KOMENTÁŘE:
 
KOMENTÁŘ:
[b] [i] [u] [url] [quote] [code] [img]   
:angry::0:confused::cheer:B):evil::silly::dry::lol::kiss::D:pinch:
:(:shock::X:side::):P:unsure::woohoo::huh::whistle:;):s
:!::?::idea::arrow:
Ještě můžete napsat:
OVĚŘOVACÍ KÓD:
Proszę wpisać kod antyspamowy widoczny na obrazku.

3.26 Copyright (C) 2008 Compojoom.com / Copyright (C) 2007 Alain Georgette / Copyright (C) 2006 Frantisek Hliva. All rights reserved."

 

≡ MůjLanškroun

Reklama









≡ Kamera Lanškroun

webkamera Lanškroun

≡ Diskuze pro občany Rudoltic

≡ Wideo

≡ Jsme na Facebooku!

≡ Wyszukiwanie

TOPlist

≡ Lanškrounsko

≡ Noviny Lanškrounsko.cz

Lanškrounsko.cz 7/2011

≡ Polecamy: Zakwaterowanie


≡ Reklama

Reklama

Publikování nebo šíření obsahu je bez písemného souhlasu zakázáno!