Dobré poledne, je pátek 19.7.2019. Dnes má svátek Čeněk, zítra Ilja.

KoncertV noci, pár minut před jedenáctou, bylo ve Společenském domě v Lanškrouně pokřtěno nově vydané CD lanškrounské rockové skupiny BULLDOCK. Nese název MALLEUS MALEFICARUM čili "kladivo na čarodějnice" a většinu skladeb z tohoto cédéčka zahrál Bulldock během večera svým fanouškům naživo. Slavnostního křtu se na výzvu frontmana skupiny Vojty Šprynce ujali lidé, kteří ke zrodu CD velkou měrou přispěli - Radek Řehoř, Míra Horký a Roman Müller. Na pocity z koncertu jsme se zeptali Hanky Faltejskové . "Mně se to hodně líbí a myslím si, že některý rockový skupiny, které si vybírají předkapely, by si mohly vybrat Bulldocky".
Skupina Bulldock vznikla před 7 lety. Vystupuje s vlastní tvorbou na koncertech, festivalech, pivních slavnostech, zábavách a hrála také jako předkapela na koncertech rockových skupin - Doga, BSP, Argema. Jejich první cédéčko se jmenovalo BULLDOCK - SVĚT SE TOČÍ.
Na fotografiích: Vojta Šprync - kytara a zpěv, Vojta Kučera - kytara, Milan Pluhař - kytara, Roman Faltejsek - bicí, Táňa Houdková - klávesy, Radka Jirásková - kytara, Pavlína Vyhnálková a Lucka Culíková zpěv.

-ea-
foto: Hynek Brýdl

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Zaregistrovat a přihlásit se můžete v pravé části stránek.

Komentáře   

0 #40 Irca89 2008-12-22 16:50
3.4.2008: Já si myslim Jirko,že trochu přeháníš.... Nechceš ty se tak náhodou Wojtowi wyrownat?? Nezáwidíš mu tak náhodou, že ho tu tak pomlouwáš před fanoušky?? Já si myslim, že kapela Bulldock se může úplně bez problému powažowat za profesiální kapelu.... Mají toho za sebou už hodně a museli určitě překonat mnoho těžkých překážet a tohle by si Jirko měl oprawdu uznat... Myslíš si, že děláš spráwnou wěc??? Zkus se alespoň na chwíli wžít do Wojtowi kůže... Jak by ti bylo, kdyby tě takhle někdo pomlouwal před fanoušky??? Já znám Wojtu jen trošku a příde mi jako férowej kluk... Milan se mnou chodil do třídy a Radka se mnou chodila nějakej ten rok na sbor a wim, že to jsou skwělí lidi, který si nepotřebují na nic hrát.... Zkrátka mají talent a jsou dobří, tak jim to Jirko přej, wždyť oni to také nedostali zadarmo a museli pro to aby byli úspěšní, dobří a sehraní hodně dřít a wšechno to dělaj proto, že je to bawí... Na podiu jsou taky sebejistí a dobří a umí pobawit publikum.... Jirko měl by ses nad sebou asi trochu zamyslet.... Jinak se mějte wšichni dobře a Zdrawím wšechny fanoušky a samozřejmě celou kapelu, jste fakt dobří!!!!!!
0 #39 marthy 2008-12-22 16:50
3.3.2008: Mily Jirko. Docela jsem se touto diskuzi pobavil. Tak premyslim do ktere kategorie profesi se "zkusenostmi", ktere tu prezentujes patris? Srovnavani s Beatles mi pripomina nase hudebni kritiky, kteri do vsech tech nej periodik pisou ty uzasne intelektualni literarni eseje, ale to ty nebudes, protoze prispevek do diskuze by byl pod tvou uroven. Ze by muzikant? No - muzikanti se vzajemne nekritizuji, ale "mejou". (To jsou ti z branze :-))) Kdyby jsi byl muzikant na urovni tak si svuj nazor nechas pro sebe, eventulne ho napises nekomu z Bulldocku do mailu. Tak? Ze by nejaky producent? Ne,ne. Producenti maji zcela odlisny zpusob sdelovani dojmu a pripominek. Ve druhem prispevku jsi kritiku zmenil na zamysleni, ve tretim jsi vyzdvihl sve znalosti ze showbysnysu, pak jsi zhodnotil jednotlive cleny kapely, jejich koncertni napln... S takovymi znalostmi o nich jsi clovece jejich fanousek a dokonce mas jejich CD (ktere si ovsem nepustis) - jsem zmaten! :-)) Chvili ted premyslim koho by jsi vlastne chtel v CR srovnavat s Beatles? :-))) A nebo jaka jsou tva meritka uspechu? Jestli medialni nebo kvalitativni? Ze karieru neudelas lusknutim prstu zjisti prece kazdy trouba, ktery si zahraje poprve na koncertu a zjisti tu krutou pravdu. Ted me ale napadlo, ze se treba fatalne mylim a jsi ten spravny clovek na spravnem miste. V tom pripade tu prosim zanech na sebe kontakt, abych ho mohl dat dalsim podprumernym namachrovanym kapelam, protoze Bulldoci evidentne prosvihli cenu Objev roku na Grammy jen diky tomu, ze jsi jim neporadil driv. Vojto, diky za tip na tuhle diskuzi. Vyborne jsem se pred spanim odreagoval :-)
0 #38 Gabriela Pechancová 2008-12-22 16:49
29.2.2008: Hezký den všem, pročetla jsem si diskusi chtěla jsem napsat něco zajímavého a vtipného, ale nic mě nšjak nenapadá:-) Souhlasím s Jirkou, že to chce tvrdě pracovat. Že kluci nejsou Beatles.To je ovšem jediné, s čím s ním souhlasím. Na lanškrounský web napíše pár lidí poděkování za super zážitek a Jirka má potřebu napsat, jako by se jednalo o novinový článek z křestu z Lucerny a on byl pozvaným kritikem. Jinak nevím, proč jste napsal takovým tónem, že skončili v KD a na Smetance...Vždy ť je to úžasný, že byli v kulturáku a že tam bylo tolik lidí! Já jsem si křest moc užila a líbilo se mi tam. Koupila jsem si CD a naposlouchala si ho a musela jsem smeknout, protože jsem uznala, že se CD opravdu povedlo a navíc jsem přesvědčená, že tam jsou minimálně tři hity! A složit hit je obrovská dřina a někomu se too nepovede za celou kariéru. Já bych kapele chtěla tímto popřát hodně sil do budoucnosti, protože s tou prací a makáním na sobě je to pravda a potom bych vám přála, aby se písničky dostali k lidem v celé ČR, protože si svoje posluchače určitě najdou! Držím vám pěsti při skládání dalších písní a ať je zase mezi nimi nějaký hit:-) Mějte se:-)
0 #37 Monča 2008-12-22 16:49
28.2.2008: Jen jsem sem chtěla napat,že po přečtení těchto zpáv (viz.Jirka) si člověk bohužél uvědomí,že na světě je spousta závistivých a zlých lidí.Tito lidé by si mělli hlavně udělat pořádek sami v sobě a potom někoho kritizovat.Jsem ráda,že kapela Bulldock k nim nepatří,ale o vás (p.Jirko) si nejsem jistá. A co se týče Vojty Šprynce,tak mluvíte asi o někom úplně jiném,protože já nikoho takového neznám a to si troufám říct,že Vojtu znám líp než vy.Přeji vám ,aby jste si uvědomil,že na svěrě jsou důležitější věci než je závist.
0 #36 Hanča 2008-12-22 16:49
28.2.2008: Martin : Jestli o tomto pánovi víte víc, možná byste nám mohl také něco zajímavého říct, když on sám už tak moc dobře zná členy skupiny....
0 #35 Martin 2008-12-22 16:48
28.2.2008: Pan "Jiřík Pěnkava" umí akorát kritizovat a urážet pod cizím jménem...To je borec, že?:-)
0 #34 Vojta Šprync 2008-12-22 16:48
28.2.2008: Viš velkej prd o čem píšeš, i když na druhou stranu jak se říká: podle sebe soudim Tebe...seš stokrát horší než já, co si budem namlouvat, ani nejsi schopný psát pod svým jménem-se svěř kterejpak Jirka jsi-neuděláš to protože by sis už po tom všem, co si napsal pošpinil jméno a ten kdo z nás dvou je falešný nejsem já, ale TY!!! Neznáš mě mimo kapelu, tak nesuď-taky nejdřív jdeš na záchod, stáhneš gaťe a pak "kadíš", ale jestli to všechno děláš naopak, jako tohle, tak potěš má milá...:-)) Problém je, že Kůča o tom, co máš na mysli ví a vědí to i všichni v kapele, protože nic nedělám bez souhlasu ostatních...a když si napsal, že nejsme dobří muzikanti, tak si to psal celé kapele a ne jenom mě, to si uvědom!!! O tom že se necítím být dobrý muzikant sem tu psal už několikrát, tak to konečně pochop, ano;-)
0 #33 Jirka 2008-12-22 16:48
28.2.2008: Ježíši vás tady přibilo.Vzkaz pro V.Šprynce-to,že jsem napsal o vás že nejste moc dobří muzikanti jsem opravdu napsal ale bubeníka do toho netahám,je fakt dobrej,divím se mu že s vámi hraje.Jako člověka ho neznám ale na tebe jsem si udělal svůj názor již dávno.Málo lidí je tak falešných jako ty.S někým se bavíš ale než se otočíš už ho pomluvíš,viz.vá š basák Kůča ale i jiné případy znám.To že žiješ v jiném světě a ne v realitě je pravda,sám si namlouváš jaká si hvězda ale hraješ jako začátečník v garáži,to by nevadilo nikdo není virtuoz ale jakej seš podvraťák ti říct musím.Jinak se mějte všichni dobřeahlavně bacha na toho vašeho frontmena,vím o čem píšu.Ales Bulldock
0 #32 Hanča 2008-12-22 16:47
28.2.2008: Tak si začínám myslet, že každé další "slovo" a vynaložená energie do debaty s "panem Jirkou" je asi pro nás pro všechny zbytečná. Tento člověk si asi myslí, že když tady bude donekonečna kritizovat něco, co se mu nelíbí a ještě začne vytahovat nesmysli o tom, jak jste zametli s panem Žákem a ještě chce vytahovat nějakou "pravdu", že se všichni složíte na kolena..To se ale tento člověk plete, nikdo se z něj na kolena ani na nic jiného skládat nebude...NIKDO Vás pane JIRKO nenutí, abyste CD Bulldoců poslouchal a myslím, že jste se tady už dostatečně jasně vyjádřil o tom, co si myslíte, teď už sklouzáváte k tomu, že tady pomlouváte koho můžete, už jen chybí, abyste si začal něco vymýšlet a myslím, že Vaše "sbírka" bude hotova. Kdyby Vám šlo PANE JIRKO jen o to, abyste tady skupině radil, co dělají špatně tak byste tady nezačínal vytahovat ostatní věci, jmenovat tady někoho atd. jenže Vám jde nejspíš úplně o něco jiného. Nevidím to jinak než tak, že jste neskutečně závistiví a zaujatý člověk, kterému se nejspíš něco nedaří nebo nepodařilo. Máte pocit že se Vám touto cestou něco podaří?Já ho nemám.
0 #31 Devel 2008-12-22 16:47
28.2.22008: Vážený pan ,,Jirka" by se měl také zamyslet, jestli ta jeho dobře myšlená kritika postupně nepřechází do osobní záležitosti...S píš se už hádá s kapelou a nějaká ta kritika je jenom touha ublížit pověsti kapely...Narozd íl od vás pane Jirko to lidi ovšem mají v hlavě v pořádku a udělají si vlastní názor o nás...K tomu myslím ty vaše rady nepotřebují...